Wednesday, December 15, 2010

hilang pula budak kecik nie -.-"


Td aku lepak lepak laa ibu aku . then dia story laa kat aku pasal adek aku yg seorg nie . fyi , 3 org adek aku da balek kg . so kat uma aku nie just ade aku , angah , adek bongsu aku nan ibu aku . oke , cerita nye mcm nie . akak aku (sebenarnye makcik aku , tp pggil akak) , abg ann , abg jei nan adek adek aku pegi pasar malam . jalan jalan tibe tibe baru perasan adek aku yg seorg nie tak ade . akak tanye laa kat diba (adek aku yg ke3) , mane dhiya (adek aku yg ilg tue) ? dgn penoh confident nye , diba ckap nan abg ann . ouh oke . so , akak aku tue pown jalan laa . beli brg laa , ape laa . ade laa dalam sejam after tue , akak jumpe abg ann kat dalam pasar malam tue .

Akak : eyh , mane dhiya ?

Abg ann : laa . mane ade nan aku .

Akak : haa ?

Lepas tue , mule laa panik . hishh diba nie . td kate nan abg ann . mandai mandai jep kau nie ! lepas tue , diaorg sume pegi laa kat kete . baru laa nampak adek aku tue . tgh tggu kat kete , nanges nanges . da laa gelap kat situ . dekat nan semak semak pula tue . haihh . naseb baek juga dia tggu kat situ . ibu aku cakap , maybe da batak sgt tgok tgok brg , tue yg tak perasan dia da kne tinggal . agak nye baru masok laa kot kat pasar malam tue sebab tue jumpe tempat parking . kalau tak , tak tawu laa . da laa pasar malam tue besar . haihh . so , lepas nie kalau kua , tak paya bawak dia :) (gurau jep laa !)

No comments:

Post a Comment