Monday, December 13, 2010

Rawang Rawang ! :)

 haihh , selepas buat blog td , ingat nak post jap . tibe tibe ade org pggil pula . haihh . kacau laa . usha usha lua , rupe nye fatin rahim nan neddy salim . sebok pggil pggil :) . tggu jap laa . aku nga calling calling nie . da habes gayut tue , aku jumpe laa diaorg .

syahida azman : haa , nak ape ?
fatin rahim : rawang jom ?
syahida azman : buat ape ?
fatin rahim : beli brg seni jap .
syahida azman : pegi laa nan neddy tue .
fatin rahim : dia tak nak follow kalau kau tak ikot .
neddy salim : yelaa . dia pegi nan ali . nnt aku seorg seorg . tak nak laa .
syahida azman : aku tak ade duet laa :)
neddy salim to fatin rahim : aku rm1.20 , kau rm1.20 .
syahida azman : nnt aku tnye mak aku dulu .
n blaa blaa blaa . . . . . . . .
so , diaorg gerak dulu . tggu aku kat suria majuri . then aku gerak laa sane nan bf aku nie . tpi dia tak follow laa g rwg . da tue , tggu laa bas . bapak lame . haihh fatin nie . kalau bukan sebab kau , aku malas tawu tak . then , jalan jalan cari brg . tak jauh . situ jep :) . then masok laa parkson . after aku kua guardian , aku nampak fatin nan neddy jalan laju jep ke toilet . rupe rupe nye , haihh :) . kau nie kan fatin :) . then , teros laa balek . sebab kan malas nak jalan jaoh kat bas , neddy nak tggu laa nan kaum kaum dia :) . haha . alaa . yg kat mcd tue . haa . yg kat tepi jalan tue . tue kan kerabat dia sume :) .  lepak lepak jap terpandang laa seorg budak kecik . comel . comel sgt . haha . tak benti gelak kteorg tengok . jap eyh . haa . nie haa budak nye . yg sebelah neddy tue :)

haha . comel kan adek baru neddy ? :)
haha . da tue , tak tahan cgt , kteorg pown blaa . kononnye nak ke station bas tue , tibe tibe ade pula bas dtg . naek laa . jalan seperti biase . da tue , tibe tibe fatin nan neddy gelak gelak . aku buat bodoh jep laa . then baru fatin gtawu aku , bangla kat hujung tue pandang pandang doe . aku pown pandang laa . haha . kacak dgn cermin mate hitam nye . haha . yekk ! geli laa . dia sebok ddok usha usha . patu senyum senyum . da lame lepas tue (dia usha lagi) , fatin sound . apahal ? terkejot aku ! haha . rase mcm nak gelak gile . tp fatin nan neddy buat muke serious , so aku buat laa juga . saket perot aku kne tahan gelak . haihh . lepas turun jep bas tue , baru bole gelak . haha . baru laa fatin gtawu yg dia takot sbnrnye . haha . bingai punye fatin :)

No comments:

Post a Comment