Sunday, December 26, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN !

DITAG OLEH YANG IZATUL SHAQEREEN :)



1. Buat entri bertajuk "SEGMEN JOM BERKENALAN"



 suda :)


2. Paste banner SEGMEN JOM BERKENALAN dalam entri anda. 


alamak ! perlu kew ? -.-"


Jawab soalan berikut :

Apakah status anda ( Single, berpunya, berkahwin, bercerai, etc. ). Ceritakan sedikit.
 
 
sudah berpunya :) . cerita ? hmm . name dia amirul ashraf . 
da kapel selame setahun lebih . oke da ?:)
 
 
Ceritakan tentang diri anda ( Cth : Asal, pekerjaan, belajar kat mana, cita-cita, etc. ).
Ceritakan tentang blog anda ( promosi la sikit )
 
 
diri aku ? hmm . aku nie sedikit ego . tak tawu mcm mane nak ubah da :) . 
blog nie da buat dulu . tapi tibe tibe hilang . hahaa . nie pown adek aku yang buat balek . dia laa yang arrange sume . tapi aku da tukar layout . aku cari sendiri taw . haha . haa . lawa kan ? follow laa ramai ramai :)
 
 
Apa pandangan anda tentang dunia blog?

 
hebad ! bole luah kan perasaan . hahaa :)


Nasihat anda kepada rakan-rakan yang baru nak buat blog.


haa . ajak kawan kawan laen buat blog juga .
kalau ade pape nak tanye , jgn tanye aku . aku tak tawu . hahaa :)


Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda.


 
katak . hahaa . layout katak nie unik ape ? :)
 
 

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
 
 
sampai bile ? hahaa . nta laa . 
impian dalam dunia blog ? hahaa . lagi laa nta :)


Tag 4 orang rakan blogger anda ( jangan lupa ingatkan dorang )



amera zulaikha
adli syah
mazidah zulkifli
liyana aqilah

No comments:

Post a Comment