Saturday, February 12, 2011

3jam yang macam ape nta -.-"

pagi tadi aku ade ceramah 3jam . akak malas so aku naek bas . da sampai bustop , tibe tibe aku lupe nak amek duet kat akak . err , patah balek laa jawab nye . penat aku lari . naseb baek laa tak jaoh . sampai sampai jep kat bustop , bas pown sampai . fuhh ! naseb baek . ramai juga laa yang naek bas hari nie . budak cine ramai kot . sampai satu bustop tue , ade laa seorg makcik , eyhh bukan , nenek laa :) . haa . dia naek bas . sebab tak ade tempat , aku pown sukarela laa bagi dia ddok . hott kot nenek nie . pakai cermin mate hitam rayban . hahaa . da sampai tue , aku turun laa kan . tibe tibe , hahaa . ade seorg budak lelaki cine tahan aku . "leng lui , leng lui " . aku pown haa laa kan . nape ? "waa . u manyak baek meyh " . haa ? ahhaa . responsible maa . then tibe tibe nak numbfon . err . saye tak layan cine laa . hahaa . dia kate , tak ape laa . fb ade ? haa . ade . add laa :)

da tue , aku pown blaa . sampai pkol 1100am . isi borang , bayar sume laa ape nta lagi , pkol 1130am baru gerak . pkol 12 baru sampai . terima kaseh laa kan . aku nan tak breakfast nye lagi , kne tggu sampai 1330 . macam harr . bosan kott ceramah kau nie . lawak tak jadi -.-" . baru sejam lebih (baru ? -.-" ) dia bagi break . oke . sejam lagi tggu . then sambong balek . tapi good . dia habes kan awal . masalah nye , nak tggu cap jari , tanda tangan laa bagai , lagi sejam . haihh . da settle sume , balek laa . ingat kan akak nak amek , sebab kate nye , nak ke tesco . tapi dia msg . "kau naek bas laa . da petang sangat nie " err . oke . tibe tibe jumpe cine tadi . hahaa . ade jodoh laa -.-"

so , balek jep . aku teros tido . pkol 6 lebih kott . samapi pkol 7 . kejap nye ! -.-" aku mandi , solat , makan :) . opah masak kari ayam sedap laa . tak pasal pasal 2 pinggan . hahaa . dari pagi laa tak makan . sebab tue laa . then , tgok tgok laa tb . nan akak . tuka tuka . bosan nye cite hari nie . tibe tibe akak ajak makan luar . haa ? aku baru lepas makan laa ngoi . nak tak nak , follow jep laa . kenyang kenyang pown , aku bole order fish and chips . hahaa . lame laa tak makan . tapi tak bole concentrated laa . MAN U lawan MAN CITY kot . hahaa . of course laa MAN U kan ? :) 2 - 1 jep pown . oke laa tue :)

p/s : ceramah amali 3jam sabtu minggu depan . alaa . tak jadi lagi laa nak pegi cameron nie !


No comments:

Post a Comment