Wednesday, March 23, 2011

masa hadapan -.-"




Hahaa . motif ? act , aku malu nak tunjuk result aku . yelaa . tak sebagus kauorg kan . tapi aku bangge laa juge . subject yang aku tak pena lulus dapat credit . bersyukur laa wehh ! oke laa . janji nan mereka sume amek pkol 2 . tapi nak buat macam mane , kawan melayu tapi cakap ade keling sikit . hahaa . pkol 3 baru datang . then , da amek result , jumpe cikgu cikgu sume , gerak pegi rawang . complete all the girls ! yeahh . lepas nie . bile lagi nak lepak macam nie . tapi kan , yang hebat nye , aku pegi rawang naek moto . perhatian , naek moto oke ? hahaa . shima bawak . perghh . takot gile . tapi alhamdulillah laa selamat . yelaa . penat laa nak tunggu bas . sebab mereka yang laen naek kete nan aeno -.-“ .

Then , pegi mcd . makan makan , gosip gosip , snap snap . biase laa kan : ) . kemudian , gerak ke bintang gemilang pula . nyanyi nyanyi and snap snap lagi : ) . tapi aku kejap jep . then , aku follow mia pegi kacau a.d dengan ‘adek’ dia dengan ‘adek’ dia punye adek . hahaa . paham ? tak ? ade aku kesah ? hahaa . poyo jep . then masok BG balek . nyanyi and snap lagi : ) . da habes tue , kua laa . tak kan nak stay situ pula kan . jalan and snap lagi . hahaa . tibe tibe , terpandang awan . wahh , mendung laa . aku , shima nan fatin bla laa . minah rempit kan ? hahaa . jangan nak rempit sangat laa kan . gerak balek , otw tue da hujan . shima bawak laju . takot aku . jalan licin kan -.-“

Naseb baek selamat . tapi tumpang rumah shima jap . tengok anak buah dia baru lahir . comel gile . merah merah lagi muke dia . baby boy . rayyan ape nta name dia -.-“ . lupe . hahaa . da oke sikit , baru gerak balek uma nan fatin . around pkol 7.30 kot sampai uma . oke girls , enjoy sangat hari nie : )

Special thanks to :

Nurhalina sebab menghabeskan duet sebanyak RM1++ belanje makan . yelaa . 5 spicy chicken mcdeluxe dengan 3 mcchicken serta 8 mcflurry : )
Fatin rahim sebab menghabeskan RM28 untuk bilik karoeke taraf VIP : )
Tak lupe , ariff nor sebab sudi jadi photografer kiteorg yang banyak songeh nie : )

End of story , iloveyouallgirls !

p/s : gambar tak ade sebab tuan punye camera tak masok kan lagi -.-“
nnt baru upload oke ?
if kauorg nak tengok laa .
kalau tak nak , pegi maen jaoh jaoh ! -.-“

No comments:

Post a Comment