Thursday, March 17, 2011

Secret Recipe Part 7 ♥

hari nie lunch , customer tak ramai . malam tadi baru ramai . well , aku da pandai tulis kat atas cake laa . mule mule , customer dtg nak beli whole cake . then dia nak tulis laa HB laa ape nta . kak aini nan kak puah jep yang ade time tue . aku panggil panggil bole dia buat bodoh . hahaa . last last kak aini cakap , kau tulis laa . akak banyak keje . so , aku pown dengan tangan terketar ketar , tulis laa . perghh . naseb baek customer tue cakap cantek :) . da tue , aku kemas kemas laa meje . around pkol 4 mcm tue , mia dtg . terkejot aku . teros aku minta nak break kat kak aini . hahaa . so , gerak laa nan hanis , mia and a.d ke old town :) . phewwitt . a.d bawak kete laa . hahaa . next week punye next week kite hangg jom ;) . then lepak lepak makan makan kat old town . masok jep keje balek , aku teros kejar punch card . hahaa . lambat 7minit kot . hahaa . 7minit jep pown . gelabahh -.-" . hahaa . then , before balek tadi , aku dapat tugas baru :) . kire cake . bape lagi yang tinggal . so far , aku da pandai cash out , settle kan credit card , settle kan cake delivery . tue yang kak puah cakap , "wahh shida , nanti naek pangkat laa kau . jadi supervisor " . hahaa . tak nak laa kak puah . saya nak jadi budak part time sahaje :)

p/s : keje buat saye lupe masalah peribadi :)

No comments:

Post a Comment