Friday, March 18, 2011

Secret Recipe Part 8 ♥

hari nie aku masok pkol 12 tapi pkol 10 da gerak . awal kan ? :) act , aku teman ayah aku g klinik . then , dalam pkol 1130 aku da masok sr . lepak lepak dulu jap . bosan . hari nie sume same mcm biase . just busy sikit sebab ade delivery cake . 

around pkol 5lebih tadi , kecoh sikit laa . sebab customer bagi duet palsu . dia dtg nan laki dia kot . chinese . then dia take away makanan . grilled black pepper chicken nan spaghetty kot . then dia amek slice marble cheese . then , tgh busy busy tue , kak risya perasan duet rm50 tue laen . tapi before tue , ramai kat kaunter nak bayar . tapi cine tue da bising bising cakap makanan dia tak siap lagi . pade hal baru punch order dia . sumpah baru . muke laki dia pula da berkerut kerut , tak ddok diam . bile makanan dia siap jep , dia teros amek and bla . dia bla bukan jalan taw , tapi lari lari sikit . kalau betol dia bayar duet betol , mesti dia tggu marble cheese dia right ? haihh . before tue pula , aku buat hal . hahaa . aku da punch order satu customer tue . then dia bayar laa . tapi aku masok kan nilai duet dia laen . ptot nye aku bagi dia baki rm20.20 . tapi aku bg dia rm0.20 jep . hahaa . tak pasal pasal dia dtg amek duet balek . sorry . btw , awak comel laa . hahaa . bukan aku cakap . tapi dia cakap . hahaa . ngokk . 

after kecoh kecoh pasal duet tue , baru laa aku g break . dalam pkol 6 . late kan ? hahaa . bosan gile break sorg sorg . cakap sorg sorg , gelak sorg sorg . hahaa . gile . then , ade laa 2 mamat mane nta tibe tibe ddok depan meja aku . gedik gedik nak kenal , minta numb laa bagai . naseb baek mamak tue dtg amek order . then teros aku cakap kat dia , "diaorg kacau saye laa . saye makan laen tempat laa " . hahaa . teros kene halau budak tue . aku bukan ape . tak ade mood laa . pandang sane sini ingat dia . err -.-" 

oke . gtg . esok keje 10pagi until 11malam . ape ? result nak dekat ? result ape ? saye tak pena amek exam spm pown -.-"

No comments:

Post a Comment