Monday, April 4, 2011

Secret Recipe Part 12 ♥

semalam aku masok keje pkol 2 . customer tak ramai . tapi waktu malam , ramai gile . and aku buat satu bende yang bodoh . omg , malu gile ! aku nga kemas kemas meje . then aku angkat laa gelas nak hantar kat barista . masalah nye ialah , aku buat gelas tue jatuh and pecah and sume customer tengok aku . ya allah . malu gile . da laa 3 yang pecah . aku rase terok sangat . tak pasal pasal aku menanges teros kat situ . hmm .

then , waktu closing , aku tak tawu da nak buat ape . blur blur sikit . then aku tgok jadual . oke . aku cuci toilet malam nie . then aku pegi laa . waktu aku tak tawu nape aku asyek teringat tue jep . nanges lagi . hmm . then , tibe tibe aku terfikir . ade bende buruk ke nak jadi ? pangg . aku tampar muke aku . bodoh . fikir bukan bukan . hahaa . da laa . aku teros buat keje . da siap , aku punch card then balek .

No comments:

Post a Comment