Thursday, April 21, 2011

syahida azman ♥

oke . apesal tajuk entry begini ? hahaa . suka hati laa . oke . aku bosan sebenar nye . act , janji nak kua nan mia . tapi biase laa . kawan kacukan keling kan ? abai kan -.-" . oke . next week punye next week da start mothers day . perghh . staff tak ckop . teros aku jual name mia kat kak risya . kak risya then , on jep laa . senang . tak paya nak ajar budak baru . so , start 1may mia start keje balek kat sr . and the best thing that ever happened is , mia nan aku akan stay kat hostel atas tue sebilik . perghh . lesbian laa kite mia . hahaa . tak laa . aku bukan cinte kaum sejenis oke ? :) bole laa hang alimaju nan kak puah malam malam . hee :) 

hari tue , kat sr ramai customer . biase laa . budak perodua . sampai ade cine tue cakap , yg sr nie da macam kantin perodua -.-" . then , aku macam biase laa . layan customer . amek order , hantar order bagai . ade laa dalam 1jam , semua customer pown balek . tibe tibe phone sr nie bunyi . nta ape nta , kak aini panggil aku . customer call . aku da cuak . customer nie nak complain ke ? aku jawab jep laa . rupe rupe nye , customer tue budak perodua . nak numb aku . tak pown fb . aku malas nak layan . aku cakap laa bos ade , teros aku letak . jahat kan ? tak laa . saya cume setia kat DIA ♥

then , semalam aku lepak kat sr . makan sume . then g break . jalan jalan . cari shawl . finally , jumpe kat kedai kaen sebelah ayam penyet tue . ape nta name kedai tue . an nisa kot -.-" . tibe tibe kakak tue nak numb aku . aku bagi laa . rupe rupe nye adek laki dia yg nak . sorry . malas nak layan msg kau -.-"

oke . nape aku cter sume nie ? saje aku nak show off . hahaa . tak laa . nta . nape aku cite haa ? oke . sebab aku bosan -.-" 

No comments:

Post a Comment