Thursday, August 25, 2011

welcome home , sayang ! :)


Now , dalam perjalanan balek rumah .
Kan sayang ? :)
Dari terengganu sampai selangor nie ade laa dalam 8jam .
Am I right ?
So , awak nga tido tue ,
Saya post laa entry nie untuk awak .
Hee :D .
Act , rindu gilegilebabi nak jumpe awak taw .
Macam macam nak buat time nan awak nanti .
Last saya makan mcd , nan awak .
Last saya makan subway pown nan awak .
Last saya lepak oldtown pown nan awak .
So , da bape lame saya tak menghadap sume tue ?
Conclusionnye , awak kne teman saya makan sume tue nanti !
Saya pown rase da lame tak belanje awak cake .
Nanti saya belanje banyak banyak .
Lagipown , awak off diet kan ?
Awak yang cakap . saya tak minta pown :)
Baju kurung pown saya tak beli lagi sebab nak kua shopping nan awak .
Jgn nak shopping sangat laa kan -.-''
So , please .
Spent your whole day for me this Saturday . okey ?
Friday tue awak kua laa nan family awak dulu ,
Buka puase nan diaorg ,
Rehat rehat , online sampai lebam .
Tp Saturday tue , pagi sampai malam nan saya oke ?
Awak da janji :)
Hmm . mesti  awak comel kan .
Sebab awak botak . hehee :D
Tak ape . saya tak gelak kan .
Saya senyum jep . okey ? :)
Seriously , tak sabar gile nak jumpe awak !
Rase berdebar debar pula .
Hahaa . gedik -.-"

No comments:

Post a Comment