Tuesday, September 27, 2011

i'm done ♥

yeahh !
hari ini dengan rasminya ,
saya tak payah stay up sampai pagi 
untuk cari pasal nursing .
saya boleh tido dengan lenanya 
tanpa perlu hafal segala jenis nota .
tak perlu berlatih depan cermin
berbahasa inggeris .
*gune bahasa melayu jep pown tadi .
bahasa jiwa bangsa :)
so , rase lega laa sikit .
dapat kawan kawan baru juga .
tapi gambar yang gegirl gegirl tak ade .
yang boboy boboy jep ade .
tue pown ayah yang snap kan picture

baju kurung pink , tudung hitam

baju kemeja pink , seluar slack hitam .
 *gambar pertama dan kedua .
sebab kan itu pown kne bahan 
"ada jodoh"  -.-"
apekesengal ? 


sebab kan aku jawab exam lembab -.-" 
aku dapat giliran second last .
mmg best laa kan ?
then , diaorg diaorg nie laa yang teman aku
sambil psiko psiko aku 
terima kaseh -.-"
ape name kau ?
aku lupe laa 
hahaa .


jangan tanye kenape aku nampak gemok -.-"act , aku makin kurus dan slim ,tapi baju kurung nie besar .so , dia punce aku nampak chubby begini .okey ? -.-"
gambar kat kafeteria with kawan lame ayah :)

pemandangan dari aras 6 ,
blok C .


No comments:

Post a Comment