Saturday, September 24, 2011

Secret Recipe part 16

hyee .
lame kan aku tak update blog pasal SR .
its oke laa .
cerita bosan jep pown .
cume nak invite anybody yang free ,
kalau tak ade keje ,
sila minta keje di SR sekarang .
kami amat memerlukan orang .
ini adalah kerana ,
firstly ,
kak seha nak berhenti .
sebab dia dapat futher study kat sarawak .
omg .
please take a very good care kat sane oke ?
nanti mesti rindu gile kat kok seh .
tolong , jgn lupekan kami :')
secondly ,
kak ilaa pula nak pegi interview cikgu taska .
maybe next week da pegi .
dia pown kate dia minat .
oke then . 
pegi laa -.-"
thirdly , 
si miza .
budak nie berhenti pown tak ape .
selfish ! *sorry to say
tapi please laa ,
lain kali kalau nak bhenti ,
bagitawu jep laa .
tak paya nak tipu tipu .
kau menyusahkan orang -.-"
forthly ,
aku sendiri .
lame lagi nak bhenti .
tapi aku tak nak laa tinggal kan SR nie macam nie jep .
kesian kak risya .
tak ape laa .
be strong :)
and kak risya pula ,
da nak bertunang .
omg ! :)
hahaa . untung laa kahwin awal .
saya nak juga .
tapi tak ade siapa nak saya laa .
hahaa . ayat touching lebih :)

then , tadi ade problem .
perghh , cake customer order tak sampai .
da laa dia order special cake .
tapi kak risya lupa nak fax kat factory .
so , cake tue tak wujud laa 
customer tue punye mengamok ,
mmg can't imagine laa .
yang over tang perempuan tue .
da laa pakai celak tebal gile babi .
then nak berlagak macam gangster .
tolak tolak kerusi ,
campak campak fon atas meja .
bajet marah sangat laa tue .
its oke laa .
kalau aku , aku pown marah .
tapi dia punye suare ,
satu kedai boleh dengar .
masalahnye ,
suare dia sengau tahap kronik .
hahaa . wehh ,
sumpah kelakar gile .
sakit perot aku tahan gelak .
kak puah pula ajuk ajuk cara dia cakap kat kak seha .
mmg aku makan sampai menyembur laa kan .
hahaa . muke da cun da .
sorry .
bukan nak kutuk atau mengumpat .
tapi laen kali ,
please ,
behave yourself :)

No comments:

Post a Comment