Tuesday, October 11, 2011

suara awak macam chris brown tue laa ;)

And I will never try
To deny that you are my whole life
’Cause if you ever let me go
I would die so I won’t run
I don’t need another woman
I just need you or nothing
’Cause if I got that
Then I’ll be straight
Baby you’re the best part of my day


Dan saya tidak akan cuba
Untuk menafikan bahawa anda adalah seluruh hidup saya
'Sebab jika anda pernah membiarkan saya pergi
Saya akan mati, jadi saya tidak akan berjalan
Saya tidak perlu seorang wanita lain
Saya hanya perlu anda atau apa-apa
'Sebab jika saya mendapat bahawa
Kemudian saya akan terus
Baby anda bahagian yang terbaik hari saya


p/s : terima kasih nyanyikan untuk saya malam nie .
lain kali tak payah laa susah susah explain maksud lagu .
saya boleh google translate jep .
hahaa :D
i do love you , amirul ashraf :)

No comments:

Post a Comment