Friday, October 14, 2011

vintage ♥

vintage clothing is a generic term for new or second hand 
garments or originating from a previous era .


GOOGLE TRANSLATE :
pakaian vintaj ialah istilah generik bagi pakaian baru 
tangan atau kedua yang berasal dari era sebelumnya .

so , kauorg da tahu laa vintage tue ape ?
NOPE ! bukan vintage yang WINE tue laa -.-"
act , dia sejenis fashion .
okey , maybe aku lambat tahu .
so , do i care ? -.-"
hahaa CHILLAX ! :D
seriously , aku suka tgok fashion nie .
comel gila  ♥.♥
tapi , aku tak berani laa nak try fashion nie :)
sebab ?
sebab aku tak berani laa :D
see , kalau kauorg tgok laa kan .
sekarang nie trend yg burung burung hantu tue .
bende tue dah lame dah .
tapi bile seorg dah start kan balek , 
semua orang pown start balek :)
that should we call it 'FENOMENA'  :D
buat mase nie ,
aku selalu buka satu blog nie .
diaorg buka booth jual barang vintage .
dekat mane , itu aku tak pasti .












style laa diaorg kan ? :)
aku suka gile tgok muke budak yg pakai skirt pink tue .
cute and awesome :)



nanti aku try dapatkan satu :)


cer pergi kat facebook diaorg .
tgok picture or ape ape ke .
nnt mesti kauorg akan tekan button 'LIKE'  :)


No comments:

Post a Comment