Thursday, November 24, 2011

21 November punya cerita

21 november 2011 ,
Mungkin ade yang ingat aku nak update entry nie same macam blogger lain .
Tak lain tak bukan , pasal bola .
Malaysia vs Indonesia .
Okey , aku cerita sikit laa .
Sebabkan nak juga tgok bola ,
Kak ros bawak turun TV kak puah
Dan kami layan bola di kitchen .
Alhamdulillah , customer tak ramai .
Dapat laa terjerit terpekik dalam tue .
Cume tak dapat nak lawan suare jerit pekik customer kat alimaju -.-“
Itu sahaja cerita pasal bola .



Ramai org berdebar menantikan keputusan bola ,
Tapi aku berdebar menantikan keputusan aku interview SPA hari tue .
Guess what ?
Alhamdulillah , aku terpilih jadi student tue .
Masok bulan 1 ,
That’s mean , aku last kat SR bulan 12 nie .
Sedih , tapi dalam mase yg same aku gembira .
Macam kata cik rozie (jiran aku merangkap BFF ibu) ,
“kau mmg dapat study lambat , tapi lepas kau habes study kau teros dapat keje . tapi diaorg habes study cepat , belum tentu teros dapat keje”
Cukup , bende tue dah cukup legakan hati aku .
Dia pula yg semangat cerita ini itu ,
Dah siap belikan aku set cadar nan selimut lagi -.-“
Terima kasih cik rosie : )
Cume sekarang aku berdebar menantikan kat mane aku akan belajar .
OMG -.-“
 anak cik rosie dapat kat kedah .
and cik rosie ade tanye kat hosp , kat student yg buat practical
mereka dari mane ?
masing masing jawab ,
dari Kelantan laa , Terengganu laa , Johor laa .
haihh , yg sane ke sini , sini ke sane .
insyaallah , aku akan try kuatkan hati aku untuk berdikari .
yeahh , saya kan kuat .
macam SUPERMAN tue -.-“
aku bukan jep kene belajar pasal course aku ,
tapi aku kene belajar juga macam mane nak uruskan mase ,
macam mane nak jage kewangan ,
macam mane nak jage diri kat tempat org ,
macam mane nak berkawan ,
macam mane nak relax kan diri bile tension tak dapat nak hang out sane sini .
takot mengamuk pula kalau kat sane tak ade Mcd ,
tak dapat nak tgok wayang .
sebab aku dari sekolah dulu obsess Mcd ,
sekarang dah jadi kakigilawayang .
be cool yeah syahida .
kne ingat , bende tue kemahuan , bukan keperluan .
so , abaikan dulu -.-“
tadi , diaorg sebok takotkan aku pasal couple -.-“
sorg kat sane busy belajar .
sorg kat sane lagi busy belajar .
takot taka de mase nak luangkan ,
then , cari yang terdekat untuk luangkan mase boring .
erghh , aku takot bende tue terjadi .
SWEAR , aku takot .
Please , hopefully tak jadi macam tue .
Kne be more understanding and trusting to each other .
*awak pown nak kan saya masok sini ? so , please trust me like I trust you : )
Tue sahaja laa buat mase nie .
Tak sabar nak shopping barang ‘sekolah’ nnt .

p/s : before nie entry penoh pasal kerja , 
tapi lepas nie blog nie akan penoh dgn entry pasal study -.-“




No comments:

Post a Comment