Wednesday, March 21, 2012

first practical !

K5 , male ortopedic ward .

Ya Allah , Ya Tuhanku ,
permudahkan urusanku ,
permudahkan perjalananku ,
ku mohon , kuatkan aku .
sumpah aku takut Ya Allah .
aku takut untuk memikul tanggungjawab ini Ya Allah .

walaupun baru first practical , tak banyak bende yang nak dibuat , tapi sumpah aku takut .
cube kauorg bayangkan ,
kauorg akan buat bende yang selama nie tak pernah kauorg buat .
sumpah aku takut .
bila aku bayangkan , aku ingat ,
mata aku berair , air mata menitik .
tadi dah call ibu , lega sikit .
Alhamdulillah .
semoga esok dan seterusnya baik baik belaka .
ouh yaa , tak lupa exam midterm juga .
doakan aku .

p/s : liyana aqilah azman , tahniah for your result . aku target kau 5A baru aku nak belanje . 
tapi kau dapat 4A jep , maaf . 
tak jadi nak belanje kau . hahaa :D

No comments:

Post a Comment