Sunday, April 22, 2012

It's All About Me Me Me Me Me :D


♥ Saya sangat ego , kuat marah dan cepat merajuk  : )
♥ Saya sangat gedik , manje dan ngade ngade  : )
#ahaks  *gelak style maria Elena
♥Saya suka main capture ,
snap and record  : )
♥ Saya suka hang out  : )
♥Saya suke lepak makan kat oldtown ,
mcd and subway  : )
♥ Saya suke tengok wayang , skating and bowling  : )
♥ Saya suka pakai ala ala dress
and high heels bile hang out  : )
♥ Saya suke warna pink , hitam , coklat ,
kelabu , merah dan putih  : )
♥ Saya suke aiskrim vanilla , bukan coklat  : )
♥Saya suke eyeliner , foundation , compact powder , blusher ,
mascara , eye shadow , bulu mata palsu and perfume  : )
♥ Saya suke pakai lotion sebelum tidur  : )
♥ Saya akan berangan dan cakap cakap dengan
bebear saya sebelum tidur  : )
♥ Saya suke dengar semua jenis lagu mengikut keadaan  : )
♥ Saya takut bawak kereta manual tapi tidak pada auto  : )
♥ Saya friendly tapi pemalu  : )
♥ Saya suke bahan orang mengikut keadaan mood  : )
♥ Saya sangat suke dengan shawl especially
shawl warne warne rainbow  : )
♥ Saya suke superhero seperti superman dan batman  : )
♥Saya suke arnab dan pernah mempunyai 8 ekor arnab  : )
♥ Saya suke pakai baju kurung daripada jubah  : )
♥ Saya tak careless , tapi sangat sangat careless  : )
♥ Saya suke dengar dia menyanyi untuk saya before tidur  : )
♥ Saya suke caramel more than moist chocolate cake  : )
♥ Saya kuat cemburu tapi tak suke nak tunjukkan  : )
♥ Saya suke lollipop besar yang warne warni tue  : )
♥ Saya suke tidur bile ade dalam kereta  : )
♥ Saya sangat suke kerja dekat secret recipe , rawang  : )
♥ Saya boleh jadi a good listener , bukan a good adviser  : )
♥ Saya suke calling and texting  : )
♥ Saya tak suke blackberry  : )
♥ Saya suke tidur dengan banyak banyak bantal  : )
♥ Saya seorang yang kuat  : )
♥ Saya suke tengok tengok gambar sambil
gelak atau senyum  : )
♥ Saya seorang yang cepat nangis dan terase  : )  *yeke ?
♥ Saya sangat suke burger dan yong tau foo  : )
♥ Saya suke tengok perempuan mengandung
keluar shopping dengan husband dia  : )
♥ Saya bukan fotogenik atau fotogedik  : )
♥ Saya suka tengok movie animasi atau komedi romantic : )
♥ Saya suka dengar suara dia mase saya baru bgon tido : )
♥ Saya tak suka main games yang ade berkaitan
dengan jumlah ‘nyawa’  : )
♥ Saya tak mampu hafal lirik dalam masa yang
cepat selepas tamat sekolah nie : )
♥ Saya tak berapa minat tentang twitter dan skype : )
Saya mempunyai suara yang sangat ‘gedik’ , manje dan
sangat halus ketika di telefon : ) *kata mereka  -,-
♥ Saya sangat suka dengan sunglasses : )
♥ Saya minat selena Gomez dari liyana jasmay : )
♥ Saya suka baca komik dan novel yang berkaitan
filem atau kelakar : )
♥ Saya suka adam sandler : )
♥ Saya suka blogging dari facebook-ing : )
♥ Saya suka tengok video  anwar hadi , mat lufthi
dan maria Elena : )
♥ Saya suka beli tshirt gambar
kartun atau superhero : )
♥ Saya suka tengok cara cara org pakai shawl yg
pelik but nice : )
♥ Saya suka spongebob and the smurfs : )
♥ Saya tak suke budak bajet hot dan kerek : )
♥ Saya suka course kulinari dan dah mula minat nursing : )
♥ Saya suka shopping tapi saya tak pandang jenama : )
♥ Saya mempunyai anak mata kaler coklat , sepet dan
mempunyai lesung pipit di sebelah kanan : )
♥ Saya suka make up and dress up : )
♥ Saya suka choc mud dari mane mane cake
lain dalam secret recipe : )
♥ Saya minat kumpulan indie seperti the times ,
oag and komplot : )
♥ Saya rindu nak jadi senior and pakai baju sekolah : )
♥ Saya sangat sangat jarang tengok tv since
saya kerja dan belajar : )
♥ Saya suka makan , seriously : )
♥ Saya buat baik dengan orang if
orang buat baik dengan saya : )
♥ Saya sayang keluarga saya , for sure : )
♥ Saya sayang kawan lama saya  mia , fatin , miera ,
hanis , shima , lynn , adli dan wan : )
♥ Saya juga sayang kawan baru saya  yatie , daya ,
nasuha , rashima , addira dan elly : )
♥ Lastly dan paling penting sekali ,
Saya sangat sayang dan cintakan awak , amirul ashraf  .

No comments:

Post a Comment