Monday, May 14, 2012

i'm sooo proud to be a NURSE :)


assalammualaikummmm :) nak tanye nieee .
kauorg rase laa kan , rase laa kan ,
kauorg boleh jaga mak apak kauorg tak bila diaorg tua nanti ?
ntah laa . well , aku just terfikir lepas tengok patient tadi .
sibuk tanye mane anak dia , mane cucu dia .
"depa suma tak kesian kat aku kaa?"
balik balik cakap bende tueee jep .
asyik dok ulang ulang cakap ,
"tak larat dah , tak larat dah .
laailaa ha illallahh laailaa ha illallahh"
aku takut , serious aku takut .
aku pegang tangan dia kuat kuat .
tibe tibe aku dengar macam bunyi orang selsema .
okey , kawan aku dok ngalir ayak mataa dia pulaa -,-

p/s : ibu ayah , tolong jaga kesihatan baik baik ehh ?
insyaallah , along tak jadi macam tue .
and kalau angah dibaa acikk anoii oman 
jadi macam tue , siap laa depa ! :'D

#yang baik jadikan pengajaran . ikhlas dari hati :)

No comments:

Post a Comment