Friday, June 29, 2012

welcome back to Kedah -,-

Sedar tak sedar dah sebulan aku cuti . maklum lahhhhh , cuti semester aku sebulan jep . bukan macam Wan Khirzuan tue . ‘’aku cuti kau tak cuti lagi . aku tgh cuti kau baru nak cuti . aku tak habis cuti lagi kau dah habis dulu cuti . haihhh apa kau nie ‘’ haa tue lahhh ayat dia masa aku baru cuti -,-

Apa aku buat cuti nie ? yang pasti aku sangat memanfaatkan cuti aku . perkara pertama is tidur . teruk gile lahhhh . tak pernah pernah aku sebulan sampai macam nie . tidur 2 3 pagi , bangun 12 1 tengah hari . bapak arhhh . lame gileee . then bangun mandi makan lepas tue keluar . tak pun duduk kat rumah tak buat ape .
Kalau tak keluar dengan afiq , keluar dengan ali and kak ros . kalau tak pun , petang sampai malam dengan afiq . then malam sampai awal pagi dengan ali and kak ros . haa bagus sangat lahhh tue . aku pun dah bape kali balik pukul 4 5 pagi . nie semua bola punye pasal . wayang punye pasal . sesat jalan punye pasal . kalau tak , aku dah jadi baik dahhhh :D

Bila dah keluar , memang tengok wayang jelahhhh keje aku . dengan afiq , dengan kak ros and ali pun . tak pun karoeke . dah lahhhh semua diaorang yang support -,- maaf , bukan saya tak nak payung sekali , tapi elaun tak masuk lagi lahhhh . next time ehhh ? :D
Okeyyy now dah start sem baru . sem dua . orang kate , sem nie paling tough dalam bidang nursing nie . apa yang aku tengok , begitulahhh rasenye . so , tak kisah kan kalau aku buat azam baru tengah tengah bulan nie haaa ? :D okeyyy azam baru aku , nak blaja betul betul , nak pointer 3.0 and above . tak , bukan nak . aku wajib dapatkann okeyyyy . so then Afiq Fikri , do understand me , okeyyy ? yesss . i lebiuuu lahhh :D

p/s : Afiq Fikri , i'm starting missing you lahhhh . haihhh .

No comments:

Post a Comment