Sunday, September 9, 2012

HATI

"penat aku nak jaga hati orang , hati aku tak ade sape jage"
itu ayat common . sangat common .
tapi bagi aku , prinsip aku ,
"bila kita buat baik , InsyaAllah benda baik datang balik kat kita"
what goes around , comes around kannnn :')
marah itu pebimbing . gurau itu penyeri . sedih itu hmm ntah HAHA
harap kau faham lahhh apa beza bahan dengan gurau :')

perubahan ? aku berubah ? tak payah pelik .
semua orang akan berubah .
cuma masa dan cara yang berlainan .
aku bukan berubah sebab dia .
tapi sebab ajaran agama kita , agam Islam .
cuma , aku lalai leka sebelum nie .

Alhamdulillah .
aku bersyukur dapat keluarga yang mengajar aku tentang agama .
aku bersyukur mengenali dia yang mampu mebimbing aku .
aku bersyukur mengenali Nasuha yang banyak menegur aku .
aku bersyukur mengenali Addira yang banyak mengingatkan aku tentang pelajaran .
aku bersyukur mengenali Hidayah yang banyak mengajar aku tentang kelancangan percakapan melalui sifat cepat touchingnya .
aku bersyukur mengenali Yatie yang banyak menyedarkan aku dengan kesetiaan sesuatu perhubungan .
aku bersyukur mengenali Shima yang banyak mengajar aku .
terima kasih semua :')



No comments:

Post a Comment