Sunday, September 2, 2012

Jodoh orang baik adalah dengan yang baik .

Itulahhh janji Allah . kan ? aku orang baik ? tak . aku tak cukup baik . tapi aku bersyukur dapat kenal dengan orang yang sebaik dia . muhd aizat b khairul azman . ehh ? adik beradik ke ? HAHA tak lahh . nama bapak aku azman sahaja :D

Aku rasa , adalah dalam almost half a year aku kenal dia . kat facebook . macam mana ? tak perlu cerita lahhhh kot part yang tue :) 

dari facebooking ke texting ke calling dan akhirnya meeting :) 

first impression ? okeyy dia sangat sangat tinggi . and jambu . HAHA kalau dia dengar nie , mesti dia marah . tapi serious tak tipu . dia talkative . tak , bukan talkative , Cuma dia banyak cerita nak diborakkan . lainlahhh aku nie haa . penyenyap . I mean , pendiam HAHA . duduk lepak dengan dia , banyak benda yang aku tak tahu , dia bagitahu . benda yang aku lupa , dia ingatkan . benda yang aku salah , dia tegurkan . sikit sebanyak , terusik sikit hati aku nie . InsyaAllah , aku akan cuba berubah ke arah tue :')

first time jumpa . Mid Valley Megamall . and first time jumpa lahhh aku dah buat hal . lambat dekat sejam lebih ! I’m sorry . kesian dia beli ticket movie sorang sorang . call aku sebab nak discuss movie ape HAHA . kelakar . and promise lepas nie tak lambat dah . sebab ? dia sangat sangat punctual . bak kata dia , dia sangat setia dengan masa HEHE 

okeyyy lepak dunkin’s doughnut . borak kenal . banyak story dia . then , dia minta nak pergi surau sekejap . okeyyy . mungkin ramai akan cakap , “bajet nak tunjuk bagus , tunjuk alim lahhh tue” tapi dengan dia tak . itu memang dia . zaman sekarang nie susah nak jumpa orang macam tue . kalau perempuan , “maaf , saya ABC” HAHA itu ayat common . tapi hari tue , aku tak ehh . aku memang ABC . bukan sebab sayang nak cuci make up =,=

The Project Dinasour . itulah movie yang kiteorang tgok . nak kata best , okey lahhhh . dengan film stuck nye . aku banyak terkejut cerita tue . nasib baik tak terjerit as usual aku tgok movie dgn abang and kakak aku HAHA . before masuk tue , beli popcorn . boleh pula terserempak dengan kawan ALAM dia . kerja kat situ . Ya Allah , berdebarnye aku Tuhan jelahhh yang tahu . takut apa pula cakap kawan dia nanti . tapi okeyyy , kawan dia tak kenal aku kot . fuhhh !

Habes movie , lepak Crazy Potato . borak . more to personal . hmm takut nak cakap . okeyyy , LUPAKAN . ayat favourite dia HAHA . then gerak balik . KTM lain lain . dia ke seremban , aku ke rawang . hope this is not the last time we met . okeyyy ? yelahhhh . kot kot lahhh apa apa jadi . nauzubillah . tak pun , dia pegi belayar , lupa kat aku ke kannn , dah jumpa awek mat salih bagai mana nak ingat aku HAHA 

okey THE END :)

p/s : ayat banyak nak mengelak HAHA . kerja Allah kita tak tahu . Jodoh Maut kat tanganNya . okeyyyy ? Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment