Thursday, February 24, 2011

:)

oke . aku da sampai serendah da petang tadi . dalam pkol 3.30petang . naek dari satu bas ke satu bas , tanye tanye orang . hahaa . macam tak pcye . yelaa . tak pena aku pegi jaoh jaoh macam nie sorg sorg . da laa aku mmg failed kalau nak ingat jalan . dalam mid pown bole sesat . swear tak tipu . hahaa . so , macam biase . kalau balek tapi tak hang out , tak sah laa kan . tomorrow maybe nak lepak rawang jep kot . tak asyuk laa sekarang :) . tadi mia call , suro try minta keje kat SR . secret recipes laa . tapi jangan bawak kawan . haa ? macam tak berani jep . hahaa . try jep laa . then , aku borak borak nan ayah and ibu pasal lesen aku yang lagi sebulan baru start driving tue . ibu kate , sambong jep laa kat samy . hmm . oke . nnt try cakap . aku pown malas nak tggu lame lame . bosan -.-"

No comments:

Post a Comment