Wednesday, February 23, 2011

tomorrow is the day ♥

semalam , mia text aku . baru aku sedar . da cukup sebulan kau pergi . al fatihah :(
oke . gosip paling hot aku dengar sekarang is result SPM . ohh goshh ! betol ke next week ? tolong kate kan itu tak benar , please ! aku takot . swear aku takot . aku rase kawan kawan nan family aku tawu nape aku takot . mane tak nye , result aku bukan bagos sangat pown . bukan bagos ? wehh ! mmg tak bagos laa . harap kan budak kelas sains tulen jep aku nie . result kalah budak tak blaja . hmm . nta ape laa jadi kat future aku nnt . haihh . nak lulus pown susa bhai . da dapat soalan bocor , tiru mase test pown aku still gagal . herghh ! siape ehh yang simpan result tue ? bia aku bakar uma dia . bia terbakar sekali sume result tue . hahaa . bodoh -.-" . tadi ayah call aku . tanye nnt nak jadi ape . haa ? aku tak tawu laa . tak bole nak fikir lagi . "along nak ddok rumah jage laki jep bole tak ayah ? -.-"
nak cakap laa kan , aku balek esok . weetweet ;) . tapi kan , kne naek bas kot . dari sungkai nak ke serendah naek bas sorg sorg . wahh . macam tak pcye laa . act , aku ingat kan tak nak balek . tapi tadi ibu call . after ayah call . ape nta . bayar bill phone asing asing ke ? -.-" . ibu yang suro balek . kate nye ade org merisik . haa ? bia betol ? aku da dup dap dup dap da . hahaa . pandai ibu kne kan anak dia -.-" . act , ade sape nta , kire macam sedara laa , belah ayah dari indonesia nak datang . wahh ! tak tawu pula aku ade pak cik dari indon -.-" . ibu cakap nnt , org tue stay kat uma aku . means , mak long , mak cik , mak tam , mak su sume nye datang lepak uma aku laa ? waaa ! best nye . tak saba laa ♥♥♥ . ingat kan nak balek jumaat tapi , budak tue off day ♥ . tak jadi laa . balek awal sikit :)
so , beg da siap . tapi aku tak bawak sume laa . tak larat nak jalan nnt . duet da minta akak :) . tudung baju sume da siap iron . phone da charge . mp3 ♥ pown da charge . hmm . ape lagi eyh ? tak ade ape da kot . just kne bgon awal . so , tido pown kne awal laa :) 

p/s : hey you all , doa kan saya tak sesat eyh :)

No comments:

Post a Comment