Monday, February 14, 2011

cameron highlands ! :)

after aku tolong opah aku masak tadi , akak baru balek . then dia tibe tibe ajak pegi cameron highlands . woww ! hahaa . so , teros mandi makan and packing stuff . tak lame pown . esok balek laa . dari kampong aku nak ke cameron tak laa jaoh sangat . dalam 70km . dalam pkol 4ptg macam tue laa aku gerak . lame da tak pegi cameron . da tak biase . jalan dia macam ular . pening kepala aku . rase macam ade roller coaster dalam perot -.-" . then stop jap kat aer terjun tue . amek gambar :) . then jalan lagi . sampai kat cameron bharat . tawu kan ? alaa . tempat yang orang salu stop nak minom teh . satu cawan satu uncang teh . err . pahit kott -.-" . then jalan lagi . cari hotel . ingat nak stay kat IRIS HOTEL tapi hotel dia jaoh ke dalam laa . finally , stay kat RIA CAMERON HOTEL . tak laa set set hotel lima bintang . tapi bilik dia serious comel then tadi pegi makan malam nan akak and nany . makan sambil borak borak nan akak . best :) . cer cite pasal skola , maktab , ex boyfie . hahaa . best kan kalau ade kakak . bole share ape ape pown . tapi akak nie sebenarnye makcik aku .dari dulu sampai sekarang , mesti aku yang dia angkut kalau nak pegi mane mane . aku ingat tadi , waktu aku umur around 7 or 8 tahun , aku teman dia jumpe boyfie dia kat KLCC . muke boyfie dia serious macam norman hakim . tak tipu ! tapi sebab aku , handphone dia hilang . hahaa . sorry akak :) . then waktu aku cuti mase habes PMR , dia angkut aku pegi stay nan dia kat johor . and now , aku da habes SPM and dia angkut aku stay kat perak pula . haihh :) . aku da tak rase yang dia macam makcik aku . kan best kalau kakak betol ? :) . adek adek aku patot bersyukur ade kakak . lagi lagi yang macam aku nie . aku sporting ape . hahaa . da da . nak tido . esok nak jogging , pegi ladang teh , petik buah strawberry , mandi aer terjun and ape nta lagi :) . sekali gus dapat tenang kan fikiran aku yang nga serabut gile nie 

p/s : bising betol cine yang karoeke kat sini nie -.-"

No comments:

Post a Comment