Sunday, February 13, 2011

saya perlukan awak !

hmm . saya tawu saya terok . bajet hot . konon ramai yang admired kat saya . saya suke mara awak . tinggi kan suare dekat awak . tengking tengking awak . sedang kan baru tadi saya janji nak teman awak sampai bile bile . so , nampak kan yang saya bukan seorang yang menepati janji ? lagi lagi bile saya janji tak tinggal kan awak . saya tak tawu janji tue saya bole tunai kan ke tak sebab saya rase saya perlu tinggal kan awak untuk sedikit mase . maybe kite perlu berkawan semula macam ape yang kite lakukan mase awal perkenalan . (*ayat bapak skema -.-" ) . atau maybe awak perlu kan mase untuk cari girl yang lebih bagos untuk diri awak dan lupe kan saya . mungkin awak tak rase yang banyak perkataan awak buat saya terase . dan saya malas nak cakap sebab nak elak kan gado . tapi kadang kadang bende tue berlaku juga . dan saya juga rase yang awak sendiri pown kadang kadang terase nan saye especially waktu saya tengking tengking awak . err . maken lame saya rase kite maken tak serasi . tapi sebab kan rase sayang , kite still couple walaupown kite lebih banyak bergado dari berbaek . awak tak terfikir ke nan ape yang saya fikir ? kalau bole saya nak kekal kan relation kite nie , tapi memandamg kan perkara nie sering berlaku , saya selalu fikir 2 3 4 kali . saya bukan buat untuk saya seorang tapi untuk kebaekan , kebahagiaan , kesenangan awak juga . secare jujur , saya mengakui bahawe saya sangat tersikse bile teringat kan semua kenangan kite especially bile kite hang out same . saya juga rase macam ape bile tgok gambar awak , dengar suare awak , teringat senyuman awak , gurauan awak , bau perfume awak . buat saya rase macam in hell

*takziah untuk elya . dan awak , be careful . awak nak dapat L awak da kan ? serious saya risau kan awak . saya tak bole terime if ape ape jadi kat awak . saya serious .

No comments:

Post a Comment