Tuesday, February 8, 2011

saya adalah penganggur terhormat :)

dengan ini dimaklumkan bahawa saya telah berhenti kerja . hahaa . suke pula aku . tak laa . mane ade suke . sedih ngokk . sebab berhenti ? nta laa . susa laa melayu keje nan cine . bukan sebab kne buli or mara or what laa . tapi nta laa . tak tawu meyh nak cakap mcm mane . tak sampai sebulan da bhenti . macam ape nta . payment ? tak perlu laa cakap kot . standard untuk pekerja macam aku laa . ape nta yang buat aku rase nak berhenti . so , ptg tadi da minta berhenti . makne nye , esok da tak perlu bgon pagi :) . hahaa . after aku jumpe boss td , akak belanje kfc . sempena meraikan kan pemberhentian keje aku . so , misi sekarang ialah cari keje baru . eyh tak ! habeskan lesen dulu . bising ibu aku kang lesen tak settle lagi . so , plan skrg nie , nak habes kan lesen and cari keje baru . mia , tak jadi laa aku balek bulan 3 keje nan kau . tak ade feel laa nak balek serendah . aku balek time amek result nnt jep kot . oke ?

oke laa . mood tak bape baek . amirul ashraf dan irfan hafizi , i'm so sorry oke ?

No comments:

Post a Comment