Monday, February 7, 2011

taktahulaanakletaktajukape -.-"

hari nie aku keje selepas 3hari cuti . nantok tak paya cakap laa -.-". tapi nantok tue tak kesa laa . just aku bad mood sangat hari nie . tak tawu laa nape . sume bende aku buat lembab . jalan lambat . naseb baek tak kne tinggal bas . kat salun pown aku macam tue . aku iron rambot org lambat . buat sambil berangan kan. tak pasal pasal tgn aku terkne iron tue . nan customer menggedik nak number phone . lempang sat baru tawu . time lunch , aku nak beli aer . aku rase aku amek aer ice lemon tea seasons tue , tapi bile minum tibe tibe rase vanilla coke . cehh . buta ape aku nie ? haihh . tibe tibe rase nak berhenti keje nie . nak balek serendah laa . tapi aku kne saba . nak ckop kan sebulan baru berhenti . sopan cket -.-" . tapi mulot aku nie da gatal sangat . waktu lepak lepak nan aunty connie a.k.a boss , aku tercakap , aunty , saya mahu berhenti laa . macam mane nta aku bole cakap . tapi boss tue pjok aku . suro stay . dia kate nga tak ade org . lagipown dia senang nan aku . hmm . tapi aku ? bukan aku nak touching sebab kne mara or what . tapi nta laa . aku ingat nak kua awal td . nak jalan jalan cari keje laen . tibe tibe ade satu family india nie nak buat rambot , mekap bagai laa . datang pkol 6 . dinner 6.30 . ngokk . mane sempat . nak curl rambot kau tue ingat senang ? -.-" . mekap lagi , iron lagi . tak pasal pasal aku kua 7.30 -.-"

p/s : 21 days more to go . sabar she -.-"

No comments:

Post a Comment