Sunday, February 6, 2011

tired ouhh -.-"

wee :) sabtu lepas aku balek . aku rase ade yang tawu kan ? :) penat laa nak cite sume . just nak cakap , best sangat jumpe kau mia ! walaupown sekejap jep laa kan :) terima kaseh belanje mcflurry . saaaaaaaayang kau ♥ . jangan risau . aku tak kan lupe 29march2011 nnt . hahaa . gelabah kau :) 
b , lepak nan b pown best juga . sangat best :) . tapi sorry . cyg yang nak makan aiskrim tapi tak larat laa nak habes kan :) . nnt b belanje lagi , cyg habes kan oke ? hahaa :D . tengs sbb 'jage' cyg and tengs sbb tipu boss semate mate nak cuti sbb nak spend time nan cyg :) ily  ♥ 
oke . hari nie pula aku g kenduri cousin aku kat klang . woww . sangat panas -.-" . tapi , yang menyampah nye laa kan , diaorg tak caye yang aku da keje -.-" . sbb aku nampak mcm tak bole buat keje . grr . tak nak mensupport langsung ! -.-" . and diaorg tak habes habes cakap , "da besa anak ana nie . bile nak kawen pula ? " hahaa . ape nie ? saya tggu org masok laa . hahaa . merepek -.-"

oke da . penat sangat . tak larat nak update panjang panjang . baru balek kot . around 2300pm . da laa esok keje . nan gaji keje kne potong double -.-" . tapi tak ape . berbaloi kot . hahaa .

p/s : muhd adli shah dan faris ridzwan , anda ade misi penting bersame saya untuk 29march2011 nnt -.-"

No comments:

Post a Comment