Saturday, March 12, 2011

:')

mia,hmm..sori ggu kau mlm2 bute nie..hmm..aku nk minx kau,jge syahida utk aku..hmm..tolog la jge dye,aku syg dye sgt2..jge dye wlupown 1 ari nti dye da tgl an aku..mse 2 aku amanah an kau utk jge dye..hmm..ntah la mia..mkin hari aku rse dye mkin boring nan aku..n aku ksian an dye sbb aku salu xd mse utk dye..na wat mcm ne mia,aku keje..tp aku taw dye xphm..ktorg pown mkin jauh da..aku rndu dye mia..aku rndu sgt..tp kdg2 aku rse mcm khdiran aku nie mnyusah an dye je..kat kau je la aku harap an utk jge dye coz aku taw dye lg syg kau dr aku..n aku fhm sbb lau aku break pown kau jgk yg akn snitase ad nan dye..tp jujur la,aku syg dye sgt2 n aku hrp sgt dpt bsme nan dye smpi aku tua nanti..tp mia,ble aku ckp cm2,dye msti ckp,klu ad jodoh..hmm..mende 2 wat aku mkin sdih..mia,kdg2 aku tringin sgt na jd bestie korang sume..tp aku tataw npe aku rse mcm dri aku nie cume menyemak je nan korg..sori la aku membebel berjela2 nie..aku xbleh tdo sbb tringt an dye..mia,aku syg dye sgt2..lau kau da bce nie,plis!jgn bgtaw dye..jgn bgtaw ape2 yg aku ckp pown..aku cme na luah an rse ati aku..lau aku ckp kat dye aku tkot nti aku gdo..dye 2 klu gdo je mesti minx break..2 yg aku xnk..tolog eyh mia?well..thanks..bye..aku xmngkin lupe an dye mia..coz dye my evriytin aku..:'(


tak ade keje . aku on fb aku . ouhh . bosan gile . so aku buka fb dia . check check inbox dia . omg . terkejot bace satu mesej tue . nnt aku tanye . then aku bace mesej nie . da habes bace , aku bace balek . tibe tibe mate aku berair . hahaa . sengal -.-" . mia , sorry susa kan kau . dia nie nak kne nie . aku da cakap da . hishh .


p/s : you're my everything juga . i syg kan u macam i syg mia juga . dia jep bff yang i paling rapat . just i nak u paham i . sala ke nak lepak nan membe ? hmm . kite da oke skrg . i tak nak gado lagi . oke ?

No comments:

Post a Comment