Wednesday, March 16, 2011

nta betol nta tak :)


hahaa . nie app kat fb . aku rase kauorg pown mesti ade bace kan . 
tapi aku tak tawu laa betol ke tak . sebab ,

*suka berlawak : 
hahaa . tak laa . tapi aku agak suke juga laa kne kan org tertentu . kawan kawan aku lebih mengetahui kot :)
*mudah tertawan pada nya : 
haa ? tak paham . pada siapa ? :)
*sopan santun dan mengambil berat terhadap orang laen : 
absolutely . hahaa . perasan . act , i'm a good listener . tapi kalau bab bagi advice , tak sangat kot -.-"
*berani dan tidak tahu takot : 
haa ? ahhaa . saya takot kucing laa
*agak tegas dan bersifat berkepimpinan : 
hahaa . tegas ? tak kot . tapi agak garang . haa ? yeke ? hahaa
*pandai memujuk orang laen : 
err -.-"
*terlalu pemurah dan bersikap ego : 
mmg pemurah . sebab tue aku belanje customer makan -.-" . ego ? hmm . yup ! sangat ego .
*nilai harga diri yang sangat tinggi :
mesti laa -.-"
*dahagakan pujian : 
hahaa . kerana pujian laa saya semaken bersemangat . hahaa :D
*semangat juang yang luar biase : 
haa ? luar biase ? hahaa . tak bole blaa :)
*cepat mara dan mudah mengamuk : 
agak juga laa . bende remeh pown aku akan mara sampai berhari hari . kalau tak mara nnt , mesti berdendam kan ?
*mudah marah apabila cakap nye dilawan : 
kalau cakap elok elok , insyaallah tak . hahaa
*sangat cemburu : 
hahaa . tak laa . tak suke laa tunjuk yang saye tengah cemburu .
*daya pemerhatian yang sangat tajam dan teliti : 
teliti tue maybe tapi tajam tue tak sebab saye rabun laa -.-"
*cepat berfikir : 
hahaa . nta nta . cepat pick up bole laa . hahaa
*fikiran yang berdikari : 
tak laa . saye tak bole fikir sendiri . mesti ikot cakap orang especially kawan .
*suka memimpin dan dipimpin : 
suke memimpin jep . dipimpin tak . hahaa
*suke berangan : 
wajib laa . hahaa . berangan best ape . bole jadi cita cita . err -.-"
*berbakat dalam seni lukis , hiburan dan silat : 
hahaa . hiburan silat tue tak laa . seni lukis tak juga . mewarna bole laa . hahaa . 
*sangat sensitif tapi tak mudah merajuk : 
hahaa . sala . sangat sensitif dan mudah merajok . haa . baru betol :)
*cepat sembuh apabila ditimpa penyakit : 
correct ! hahaa . betol laa . tak tipu :)
*belajar untuk bertenang :
 haa ? saye tak kelam kabut laa -.-"
*sikap kelam kabut : 
ulang lagi sekali . saye tak kelam kabut laa -.-"
*romantik , pengasih dan penyayang : 
hahaa . nta . tak tawu tak tawu :)
*suke mencari kawan : 
ape pula . tak friendly kot -.-"

conclusionnye , sume kat atas nie tak bape betol . 
tak paya laa percaye app kat fb bulat bulat . hahaa :D

No comments:

Post a Comment