Tuesday, March 15, 2011

sorry semua :(

honestly , aku ngaku aku terok . punce semua nie . niat aku baek . aku nak ajak kauorg reunion . tapi nie yang jadi . so sorry guys . btw , betol cakap daus , da nak amek result pown buat jahat . macam mane nak dapat result oke . hmm . sorry .



Firdaus Shukor 15 March at 09:18 Reply • Report
korg neh dr dulu bahan ain..result na kuar neh..baek korg mnx maaf kt dia dowh..sian dia..aku mls na ckp..aku ngn zahid salu diam je..mntang2 la ain tu tak hot cm korg,,korg ta ley wt dia cmtu doe..sume manusia neh Allah cipta same je..sumenye cantik..urm..oke laa..sori klu aku wt korg kecik aty..c u nex monday..smge result kite cmrlang..insyAllah..Assalamualaikum ..
Axiph Zull 15 March at 10:15 Reply • Report
padan muke korang kene ceramah!
Adli Shah VI 15 March at 12:03 Reply • Report
yeah2 kan dh kne tepek dgn daus .
tula teman dah kaborr ;D
ronjangg daus ronjanggggg ! xD
Wan Khirzuan 15 March at 12:25 Reply • Report
pdan mukee , pdan mukee :D
Adli Shah VI 15 March at 12:27 Reply • Report
eleyhh wan , bkn kau yg kne ke ?
Wan Khirzuan 15 March at 12:29 Reply • Report
bkan lah. aq dah lame mendiam. dorg lag xD
Adli Shah VI 15 March at 12:30 Reply • Report
booooooooooyahh :D
Zahid Zaki 15 March at 15:56 Reply • Report
aku tak nak komen panjang-panjang hal Ain tu...
kalau hati timbul rase bersalah, tu brmakne ade sifat kemanusiaan...
sesiape saje yang rase bersalah pd Ain, memadailah pada aku andai die ade kekuatan mengakui salah dan maafkan diri sendiri sbb "lemah" ...
Adli Shah VI 15 March at 16:47 Reply • Report
ayookkk zahid dtg . tak tahu .
jawab laa korg :D
Axiph Zull 15 March at 17:32 Reply • Report
hahah! blah lah weyh. sape lahh niyh. kecohh betol. siapa yang kutuk plak? errrrr. ceramah plakk. mcm kitorang bahan die plakkk. bodoh lah weyhhh! a.D wan jom blah. ini semua shee punye pasal
Zahid Zaki 15 March at 19:44 Reply • Report
Asif !!! menaip perkataan biar berlandas akal !! kalau terase panas punggung tu, renung la sendiri mane silapnye... mulut kite sejujur saksi di akhirat .... :) aq tak salahkan korang, tapi kite kene beringat erk ... aq ceramah utk aq jgak ...
Aqem Zuber 15 March at 23:10 Reply • Report
ya Allah ya tuhanku,, mengapakah ini??
Syahida Azman 16 March at 00:09
oke . nie sume sala aku . so , kauorg sume , delete laa msg nie . abai kan pasal reunion . if nak jumpe , jumpe biase biase saje . sorry

p/s : message awal aku da delete . tapi tak perlu laa cakap kat sini da . 

No comments:

Post a Comment