Wednesday, March 2, 2011

Secret Recipe Part 1 ♥

1 March 2011 . . .

semalam first day aku keje kat SR . penat sangat sampai malas nak update blog -.-"
semalam aku gerak dalam pkol 1 sebab aku kne masok pkol 2 .
da otw tue , baru aku sedar yang surat doctor nan kwsp aku tinggal .
aduhh . da laa kak risya suro bawak first day keje .
bole tertinggal pula .
naseb baek ade orang baek tolong hanta kan .
terima kaseh banyak banyak ehh amirul ashraf . iloveyou


so , semalam aku buat :
♥ bace menu (bak kate mia , da macam nak jawab SPM -.-" )
♥ blaja shortform kan menu
♥ blaja lipat kotak cake
♥ amek order
♥ hantar order
♥ cuci toilet -.-"


semalam , ade laa aku serve kan satu family tue . 
perghh . kerek anak dia . nan bapak dia kerek sekali . 
bapak dia suro laa anak dia ddok . 
tibe tibe anak dia cakap , " kerusi dia kotor laa . tak nak laa ddok " 
ouhh . tue baru anak dia . 
yang bapak dia , tak habes habes minta tambah gule . 
ade ke dia cakap , " aer kat sini mmg masam ehh ? " err . -.-"
then ade satu tue , aku sala order . 
ehh tak . aku dengar betol . tapi hantar tak betol . 
aku rase meja 14 tapi orang kat meje tue da start makan . 
ape nta yang dia makan . 
aduhh . takot aku . sampai saket perot . 
kot kot laa kne mara . naseb baek tak . 
hahaa . bole buat sala lagi . hahaa . ngokk . 


da da . aku kne bla da . ibu da bising . hahaa . 
amirul ashraf , nak rehat same lagi ke ? ;)


2 March 2011 . . .

hari nie mia tak datang . 
ouhh . bosan gile . tak bercakap aku . 
tapi hari nie aku g naek bas , and balek tadi bapak aku amek . 
hari nie same jep ape yang aku buat semalam . 
cume da ade sikit peningkatan . aku da reti potong kek . 
tak caye ? tanye amylia nan hidayah :)
dalam pkol 5.30 baru aku break . hmm . 
you , haa . you yang terase tue . laen kali tak paya laa break same . 
tak gune kalau gado . act , i lapa tawu tak ? 
tapi soalan bodoh you tue buat i rase nak kick off jep ouhh . 
masing masing da muke ketat . 
sape ade mood nak makan ? erghh ! 
F -.-"
da . penat . baru balek . 
esok mia off . err. bosan lagi laa . 
*mia , jangan lupe cakap kat lynn . 
tapau aku punye part . aku da cakap kat dia :)


No comments:

Post a Comment