Saturday, March 5, 2011

Secret Recipe Part 2 ♥

perghh . semalam kire nye hari ke3 aku keje selama 13jam . nie sume gara gara wani bhenti keje laa nie . hahaa .  *gurau . awal awal bulan nie . mmg ramai gile datang . sampai aku nak amek order nak hanta order pown kne lari lari . hari tue , ramai sangat orang sampai aku sala order . erghh . tak suke laa . buat aku rase down ! aku da repeat order yang kau tak dengar nape ? kak aini pula , tak habes habes cakap , "sayang , kuat kan suare tue . jangan lembut sangat . nnt customer tak dengar sala order lagi" . hahaa . akak , mmg suare saye macam nie laa . *ehh ? -.-" . 
dulu da pandai bace menu , amek order , hantar order and bla bla blaa kan , sekarang da reti punch order , topping cake , da kenal name name cake , take away cake . wee :) . semalam kak risya kate , nak ajar cashh bill pulaa :) . 

p/s : gtg da . tak dapat nak update panjang panjang . busy jep sekarang . kaki da melecet laa pula . haihh .
mia , da tengok blog kau . jealous tengok kauorg hang out !

No comments:

Post a Comment