Saturday, July 21, 2012

hari pertama ramadhan :)

apa aku buat hari pertama ramadhan ? okeyyy ,

*malam*

solat terawih 
|
V
makan lepak bilik member 
|
V
tengok movie
|
V
on the phone & online *sampai sahur*
|
V
sahur & solat subuh
|
V
tidur
|
V
bangun mandi *pukul 1345pm*  =='
|
V
buat assignments
|
V
pegi bazaar *pukul 1700*
|
V
balik dari bazaar *pukul 1900*
|
V
mandi 
|
V
berbuka
|
V
buat assignments & baca nota 

ehh , mana terawih aku ? nie semua assignments punye pasal lahhh ==,

hmm . aku rindu rumah . aku rindu bazaar serendah . tadi pergi bazaar , ramai gilee orang ! sampai aku cakap pun , orang jual tue tak dengar . kawan aku cakap , ''kuatlahhhh sikit'' . wehhh , aku dah tak ada tenaga dah nak jerit . aku malas , then aku blahh . okeyyy then sepanjang jalan aku buat muka . makan pun , erghh bored ! dah lahh aku sangap kuih tepung pelita dengan popia basah . bazaar bapak besar , satu kedai pun tak ada jual ! nak beli murtabak , berderet haaa semua kedai . memang tak nampak aku lahhh kan ceritanye ! okeyyy serious tetibe aku rasa nak nangis . hmm . tak guna betul . dah lahhh puasa kat rumah sempat dua hari jeppp . ibu , please take note . along balik nanti masak sedap sedap . along tahu along order jeppp nanti . nanti along prepare list . okeyyyy ? okeyy terima kasih :')

saya pergi bazaar pakai baju kurung . phewwitt , sweet kan saya ? :) 
ada yang cakap saya cikgu lahhh :D *perasan*


p/s : aez , thanks for the post . hmm *speechless*


1 comment: