Sunday, July 15, 2012

A , i love you .

A . A is for Amirul . A is for Afiq . most important , A is for Azman (ayah) , norAzilina (ibu) , liyana Aqilah , farhana Adibah , mirza Amanina , dhiyaa Annur , lukman nur hAkim . and me ,nur syahida Afini .

Amirul . dulu antara orang paling penting dalam hidup aku . sumpah aku sayang gila dekat dia . dekat dia lahh aku cerita masalah aku semua , buat perangai semua . and dia baik . dia tahan jep semua kerenah aku . 2tahun 6bulan . relation aku yang paling lama . susah nak lupa semua . tapi aku akan cuba . jangan risau . dulu bila aku kena masuk nursing , aku memberontak . dalam hati . setiap malam juga lahh aku nangis . kerja pun dah tak ada mood . bila aku ingat , mesti aku nangis . nak cerita kat siapa ? mestilahh dekat dia nie . kat family ? memang tak lahh . mesti aku yang kena balik . dia nie lahhh yang tenangkan aku , kuatkan aku . msg msg yang dia bagi semangat kat aku dulu , semua aku simpan . sorry . and now , aku dah percaya . apa yang dia cakap semua betul . and pilihan family aku nie lahh yang paling terbaik terhebat terbagus untuk aku . untuk family aku juga . hmm . Alhamdulillah . aku rasa dia pun dah bahagia sekarang . sangat bahagia kan ? aku pun . aku bahagia dengan Afiq sekarang . and aku harap , aku boleh jadi kawan kau . malas dah nak gaduh semua nie . aku takut mimpi aku hari tue jadi betul .

Afiq . dia lahhh Superman aku sekarang . sebulan dengan dia mungkin belum cukup untuk aku betul betul kenal dia , tahu macam mana sifat dia . and yeahh , aku bukan jenis cover cover . aku tak suka , aku tak nak buat , memang aku tak buat walau dia paksa macam mana pun . and thanks Allah , dia sangat memahami aku . so far , dia tak pernah marah aku . and kami tak ada pun bergaduh apa . mungkin kauorang cakap , ‘’rilex lahhh . baru sebulan’’ . yeahh . aku pun rasa macam tue . bukan aku tak percaya dia , Cuma aku takut nak berharap . tapi aku harap , aku boleh lahhh stay still dengan dia sampai bila bila . umur 22y/o . matang bagi aku . kot kot lahhh boleh matangkan aku nie sekali . tapi nie dia pun tergedik gedik ngade ngade . HAHA so sweet . funny . yes , he’s funny .

A’s family :) thanks ibu , thanks ayah . along dah sedar yang nie memang pilihan terbaik . kenapa ? ntah lahhh . mungkin betul kata pepatah , ‘’tak kenal maka tak cinta’’ and dah kenal baru jatuh cinta . sekarang sem dua . ada lagi empat sem . InsyaAllah , along akan buat the best . the most best . hmm nothing to say . kalau nak cakap , terlampau banyak . Cuma satu along minta , doakan ehh along berjaya ? okeyyy Terima Kasih :)

buat adik-adikku , belajar betul-betul . ingat apa cakap ibu ayah taw . jangan jadi macam along . cukuplahhh along sorang jeppp buat perangai dulu . ibu ayah dah cukup penat dengan perangai along . so , jangan penatkan diaorg lagi . buat diaorang bangga dengan kauorg . sebab along pun mungkin dah tak mampu nak buat diaorang bangga . okeyyyy ? okeyyy that’s my girlsss . and boy sorang . hee :)

p/s : kenapa aku tukar nama Afini ? HAHA ntah . 
mungkin nama baru aku nie , boleh tukar aku kepada yang baru . 
baru sangat *tangan di bahu* .
kawan kawan , panggil saya Afini okeyyy ? :D

okeyy lastly , As’ , I love you :*

No comments:

Post a Comment