Friday, July 6, 2012

sabar itu separuh daripada iman :)

alhamdulillah . kolej dah gubal peraturan baru . peraturan yang sangat aku suka . tapi kenapa baru sem ini ? okeyy , boleh keluar pukul 0630 until 2200 . omaigadd omaigadd . makin setan lahh aku nanti . astagfirullah hal azim . ingat azam ingat azam . okeyy , cancel . tak kesah lahh balik pukul bape kaa , keluaq pukul bape kaa , aku tak nak keluar selalu . i promise . i mean , i promise i'll try it :D

ingat kannn settle dah semua pasal duit nie . tapi takkk . apejadahnye duit makan sampai rm200 . duit kelas , duit nak fotostat segala nota tue . duit setem lahh sampul lahh . arghhh stress aku . macam mana nak kumpul rm100 sebulan nie ? come on lahhh . habis stadi , aku nak bawak keluar kereta sebiji kot . understanding lahhh sikit .

puasa puasa punn kena bayar rm200 juga . konon berbuka nanti special . okeyyy , aku nak tengok sikit macam mana specialnyeee . sahur ? sahur sendiri kat bilik . hmm kena beli barang lagi . maggi ? memey tak lahhh aku nak sahur maggi . lembab otak aku karangg . ntahh . tengok jelahhh apa yang ada nanti . yang sesuai dengan bajet ciput nie . awal awal bulan pun dah kering . sakit lahh aku lepas nie -,-

p/s : sana sini situ semua kena ada duit -,-

No comments:

Post a Comment