Monday, August 13, 2012

13th August 2012

happy birthday to me happy birthday to me ~
sedar tak sedar , dah 19tahun aku rupanya .
macam tak percaya .
rasa macam baru semalam aku habis SPM hehe :D

aku rindu SR *tetibe* tahun lepas birthday aku bulan puasa juga . diaorang buat karamel kat kitchen . siap buat video lagi . wahhh rindunye :') balik nie punnn aku dah suruh ibu buatkan karamel . favourite woi . orang lain sibuk nak cake chocolate lahh , SR lahh , King's lahh . aku tak =='

0000am 13th August 2012 
aku syok online sorang sorang . lampu tutup . Nasuha dah tidur . busy aku membalas post IM orang yang wish birthday aku . suddenly , pintu terbuka . masssuzanna masuk . bawak sebatang lilin . nyanyi lagu Happy Birthday . ehh ? HAHA terkejut aku . tiup lilin . then datang lahhh cyka si jebon terus pegang aku curah bedak :D woi tak pernah aku main bedak sampai macam nie . selalu tepung . bukan takat rambut aku putih , dengan bulu bulu hidung aku putih . akibat masuk hidung . perit -_-

then barulahh masuk yang ramai ramai bawak cake and jajans . wehh terharu aku . nak nangis tapi malu hikhik . makan makan lepak lepak snap snap picture . as usual lahhh kan ? :) until pukul satu lebih . then masssuzanna lepak bilik aku , tengok movie until pukul tiga . pukul lapan ada kelas , selamba tengok movie sampai pukul tiga -_-

okey girls , thanks you so much . terharu aku wehh HAHA :'D
and thanks for the present too :)

present ? ada . tapi tak penting . suprise yang kauorang buat nie dah cukup :D

tahu tak apa dalam kotak hitam tue ?
sunglasses ! yeayyy :D
menambahkan koleksi aku lagi
terima kasih :D
*muah kiri muah kanan*

dan aku pergi kelas dengan semangat . tapi tudung spoilkan mood aku hari tue -_-
satu kelas nyanyikan lagu Happy Birthday .
wahhh malu lahhhh saya ^^V
dan satu hari juga , hari yang sangat mengantuk -_-

*menguap*

sekian sahaja dari saya .
gadis berumur 19tahun sudah HAHA :D

p/s : special thanks to
Nasuha :)
Rabiahyati :)
Nik Rasima :) 
Nurul Hidayah :) 
Nur Addira Anina :) 
Alia Nur Shafiqah :)
 Nur Fatehah :)
 Siti Zuraidah :) 
Noor Mass Suzanna :)
Siti Maisarah :)

ME LOVE YOU , GIRLS <3

kami kena tegur sebab bising tengah malam . MAAF KAKAK :D

No comments:

Post a Comment