Friday, March 8, 2013


tempat kedua senam seni dimenangi oleh . . . . .  SEMESTER TIGA !

terus bergema jerit pekik semua orang group kitaorg HAHA aku pun dok kalut jerit lompat lompat , sekali kena tolak keluar pegi ambil hadiah . wehh nak tersadung aku haa ! hadiah apa ? buah – buahan ! yeayyyy gaya hidup sihat belaka =,=



berbaloi ? yeahh ! kononnya tak menang pun tak apa lahhhh , janji dapat buat yang terbaik . and one more thing , emm , okeyyy tak boleh bagitahu :P 

setiap malam berlatih . 2130 until 0000 sometimes . kalau cuti , bantai sampai 0030 . takpun 0100 terus . setiap kali break dalam kelas , buat belaka . take five pun sama . mmg nampak sangat lahhhh kann bersungguhnya tue :D kan bagus kalau stadi pun macam nie =,=

tapi juri kata , kumpulan kitaorg ada potensi nak number satu . Cuma sebab satu je yang buat markah kurang sikit . iaitu , suara conducter tak berapa nak dengar . suara siapa ? hell yeahh , suara aku lahhh tue . suara cyka kuat dahh , sampai aku je , sayup sayup kata diaorg . wehh serba salah lahhh juga . tapi gila kau , sedaya upaya dah aku keluarkan suara aku . sampai serak serak dah dekat hujung hujung tue . tapi nak buat macam mana , betul kot kata diaorg . suara aku mmg slow punnn , tennis court tue pula mmg besar , dengan speaker yang kuat kat belakang . hmm lega lahhh sikit hati aku :’)

to Akak – Akak 1/2010 , maaf , kami curi step sikit HEHE :) 

muka paling bahagia , CYKAAA ! HAHA :D
CONDUCTER ! *pewwwittt* :D

performed by : 

Alia Nur Shafiqah Adnan
Nur Syahida Afini Azman
Siti Zuraida Mohd Nasir
Nik Rasima Nik Leh
Noor Mass Suzanna Mohd Nawi
Siti Maisarah Md Tahir
Fatin A’isyah Khairuddin
Nuraddira Anina Ruzman
Nur Shafiqah Sopian Sori
Nur Hatika Abu Bakar

No comments:

Post a Comment