Friday, March 8, 2013

to the Kuala Lumpur !


Event : Rombongan cik odah ke KL *Keyyy eLL*

Date : 2 Mac 2013 dan 3 Mac 2013

Time : pagi sampai pagi =,=
Aturcara :

2 Mac 2013 (siang)
Berjaya Times Square
Low Yatt
Sungei Wang

2 Mac 2013 (malam)
Uptown , Danau Kota

3 Mac 2013 (siang)

Kuala Lumpur City Centre

3 Mac 2013 (malam)
I-city Shah Alam

Haa amek kau . penuh sepenuh penuhnya jadual dua hari tue . gila kau tak lemau . lembik semua . dah lahhh naik public transport . malam pula aku sorang lahhh drive pepagi buta nuhh . mana taknya . balik sampai dua tiga pagi . yang pegi danau tue , pukul lima pagi baru sampai rumah . orang dah bangun nak subuh , kitaorg baru balik nak tidur . Astagfirullah =,=

Tak ape lahhh . demi kawan kawan yang tak pernah jejak KL nie , aku sangup lahhh bawakkan . sebut jelahhh apa tempat kau nak pegi , aku bawak . tapi tolong dtg sekali lagi wehh , kita pergi Sunway jom . teringin nak main ice skating dengan kauorg ! :)

2 Mac 2013 (with kak iQaberry)

Dalam pukul 10pagi keluar rumah . naik public transport . baru aku tahu , kauorg tak pernah naik train . haa hari nie , naik semua . ktm monorail bagai naik belaka . turun naik train tukar semua rasa . seronok ? HAHA :D kat low yatt serious sesak . aku sampai nak muntah duduk dalam tue . barang aku nak apa pun tak dapat cari . balik Kl terus drive pegi Danau . omgggg , ramai giles orangs . aku tengok dah sakit kepala dah . diaorg boleh pula sakan bershopping . aku jalan dah laju ke depan , tak tengok kiri kanan . diaorg , hmm tak payah cakap lahhh . macam semua kedai diaorg nak masuk . 
*hari nie tak ada banyak gambar sebab semua sakan berjalan . penat . tak ada masa nak pegang camera* :D





muka sebelum pergi :)

muka selepas pergi -..- *plastik*


3 Mac 2013 (with Aida chiqui and ojou Fara)

To the KLCC ! park kereta dekat KTM Serendah . minta tolong my cik abang sayang tolong hantarkan kat KTM Rawang . sebab train Serendah to Rawang tersangatlahhhh lambat . tapi dia hantarkan sampai kat KLCC . thank you so much sweetheart ! :) 

Tapi sebenarnya , dah janji dengan Aida and Fara nak jumpa kat KL Sentral . sebabnya , dua orang budak kecik tue tak tahu naik monorail ! and aku pun , dengan baik hati dan rasa tanggungjawabnya , pegi lahhh naik monorail amek diaorg , then pergi balik KLCC . tapi sebenarnya diaorang tahu , tapi tak sempat nak cakap sebab aku dah naik monorail tue . ya Allah , sabar jelahhhh jemah oi =,=

Then sampai KLCC lepak makan , borak . terus pergi Petrosains . Petrosains ? mesti kauorg gelakk kannn ? sama lahhh macam si mokkk aku tue . apa yang kelakar ? best what ? kauorg dapat lahh tahu benda yang kauorg tak tahu . dari mula masuk sampai end of Petrosains tue ramai juga lahhh yang tegur yang kitaorg nie very the colourful HAHA :D Petrosains tue okeyyylahhh . best . daripada lepak , jalan , tengok wayang tue semua dah boring lahhh =,= 



beza antara barang medical dulu dengan sekarang .
seriously , tengok barang pun tak mampu nak imagine betapa besarnya orang orang zaman dulu =,=

Then , jalan jalan kat luar jappp , capture capture . lepas tue balik . lepak , makan japp kat KL Sentral then balik Serendah , terus drive pergi I-city pula . haa sakan kau bergambar . dalam masa dua jam , lebih 80 gambar . wow , very the photogedik =,= 

friend + ship = friendship :)

pintu gerbang ke Sultan of Sciences :)

kaleidoscope mirror *betul ke aku eja nie ?
-,- *

beware with us ! Aummm :D

nampak mcm real tapi act pembiasan cahaya sahaja :)


nak rasa macam mana gempa bumi ? come and sit here :)

lunch at Food Court :)





geng 150cm VS geng 160cm 


sorry , saya memang over ! HAHA -,-











Okeyyy , terima kasih lahhh sebab datang . sebab kauorg dtg lahhh , aku tak ada masa pula nak dating dengan cik abang sayang aku =,= HAHA tak lahhhh . sebab kauorg dtg lahhh , aku lepak KL dgn kauorg . kalau tak , mesti aku dok tidur makan tengok tv je dekat rumah :)

Last but not least , maaf atas semua kekurangan atau salah silap dehh . nanti lain kali datang lahhh lagi . hope kauorg enjoy cuti kauorg nie haa . and aiskrim goreng yang ibu aku buat yang kauorg nak sangat tue haa . aku nak buatkan , aku pun tak ada masa HAHA :D harap kauorg pun buat lahhhh aiskrim goreng macam aku ajar tue . penat aku bagi cara nak buat . ohh yaa , tambah lagi . balance roti yang kauorg buat aiskrim goreng tue , kauorg boleh buat roti telur taw . 

caranya , kauorg potong kecik kecik roti tue . then potong bawang putih potong dadu . telur ikut kauorg lahhh banyak mana . campur dengan black pepper , garam then pukul sampai sebati lahhh . lepas tue nak masak pula . masuk bawang putih sampai garing sikit , then masuk telur terus masukkan roti pula . gaul sampai semua rata . okeyyy buat taw ! then give me your feedback . kbai :)

*no picture shown for the last scene*

No comments:

Post a Comment